ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پيامي روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي را به تمامی فعالان عرصه اطلاعرساني و ارتباطات تبريك گفت.
سید حیدر میرفخرالدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت . دکتر میر فخرالدینی با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات به خانواده بزرگ روابط عمومی گفت : روابط عمومی و رسانه ، هــــر دو در اطلاع رسانی و ارتقا آگاهی های عمومی رویکردی مشترک دارند. روابط عمومی ، منبع پیام و تأمین کننده اطلاعات برای رسانه ها، و رسانه انعکاس دهنده عملکرد سازمان براساس اطلاعاتی است که از طریق روابط عمومی بــه دست می آید و به حمدا... این مهم به همت همکاران روابط عمومی دانشگاه و محبت دوستان رسانه به قوت انجام شده است . 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دستاندرکاران عرصه ارتباطات، روابط عمومی ، رسانه و اطلاعرسانی به ویژه همکاران صدیق روابط عمومیهای دانشگاه آزاد اسلامی که منشأ آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاعرسانی هستند، تبریک عرض نموده از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سرافرازی را برای تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص تلاشکران عرصه روابط عمومی دارم.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026